Vi har varit hos tandläkaren...
med Tindra, det var hennes första koll och Tandläkaren var supergullig! Allt gick väldigt smidigt och Tindra hade väldigt fina tänder, så vi behöver inte komma tillbaka förrän 1½ år med henne, precis samma som med Adrian. Så skönt att höra att det faktiskt ser fint och bra ut. Sedan berömde hon även oss som föräldrar som har borstat så bra. ;) Tindra fick en liten "tygdocka" och eftersom Adrian var med och hade så kämpigt med hostan så fick han välja en liten leksak även han.

Sedan skulle jag in på Ica och handla lite tänkte jag men Adrian hade verkligen ingen ork, han hostade hela tiden. Men nu när han varit inne en stund så verkar det bättre.

Ska se om vi kommer iväg på affären eller om vi får vänta tills gubben kommer hem?

Imorgon ska vi klä ut Adde och Tindra till påskgubbe och påskgumma, spännande. Då kan ni räkna med bilder! ;)



Publicerad: klockan 15:45:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:00:21.
Postat av: Emma-Lisa
Haha vilka söta små du har alltså!!

Ja ang tjejrelationer så finns det massor att dividera kring.

Men jag tror i slutändan det gäller att välja... Välja att inte umgås med sådanna personer helt enkelt. De tar mer energi från en än ger och jag är så glad att jag äntligen lyckats solla bort de "vänner" som varit sådanna. Avundsjuka, skitsnack. En vän ska kunna glädja sig med dig. Det har till och med gått så långt att jag blivit väldigt tydlig i min ståndpunkt gällande skitsnack om andra att jag drar mig inte en sekund att säga att jag inte accepterar att man talar illa om någon annan. Struntsamma om de sedan väljer att prata illa om mig nästa gång, men förhoppningsvis kanske det gett dem en tankeställare^^

Kram
Postad: klockan 16:31:19.
Postat av: madde
fin blogg kika in hos mig*
Postad: klockan 16:31:57.
Postat av: Carro
Hej sötnos :) Va gärna med och tävla i min blogg:)



puss
Postad: klockan 22:49:07.
Postat av: Helen
Hahaha... goungarna! Hade ingen aning om att de hade såna jättegap. ;) Ge de en jättpuss från mig.



Puss och kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0