What to wear?
Jag sitter här kluven ända ut i hårtopparna för jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon?! Jag ska iväg och kolla på en kjol som vi såg idag, annars blir det nog byxor för min del.
Var iväg ensam förut och kikade på Birsta, hittade en skjorta åt Alex, en tröja åt Adrian och eventuellt är Tindras kläder färdigt. Så nu är det bara jag kvar, jag gör alltid så här..lämnar mig själv till sista stund. Jag orkar liksom inte ta itu med det för det är lättare att hjälpa andra med vad dom ska ha på sig. ;)

Ikväll har jag även bokat 2 pass i helgen, ett bodypump pass och ett spinningpass..så nu tjejer, nu kör jag igång!!

Nu håller jag på att tvätta en massa kläder så jag kan inte riktigt somna än, men snart så lägger jag mig så får A, kasta in den sista maskinen i torktumlaren. =) Jag är så trött nu så ögonen vill ramla ihop, somnade trots allt 3 - 3.30 inatt. *Znark!*

Vi får se hur uppdateringen blir imorgon, efter begravningen. Om man orkar ta itu med nåt efteråt?

Publicerad: klockan 22:12:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:08:34.
Postat av: Maria
Typiskt att man alltid lämnar sig själv sistt när det gäller kläder, gör också likadant. Kvinnligt fenomen......

Ha en så bra dag ni kan med tanke på begravningen.

Postad: klockan 10:56:51.
Postat av: Emma-Lisa
Du är utmanad ^^
Postad: klockan 13:42:39.
Postat av: Cissi
Hoppas att ni får ett fint avsked på begravningen.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0