10 dagar kvar..
..tills vi har gått halva tiden av graviditeten! <3 Helt troligt vad fort tiden går. Magen putar allt mer och naveln börjar snart stå ut. Jag mår kalasbra förutom då jag får ont av urinvägarna. Men på det stora hela mår vi fint.

Igår kväll fick Alex känna på den första sparken...vi bara låg och myste och njöt av att han äntligen fick ta del av det underbara! Jag är i vecka 19 nu (18+4).

Barnen har den senaste veckan överraskat oss och sovit i sina egna sängar ända fram till morgonen.. otroligt skönt att dom känner sig trygga och sover gott därinne. Dessutom har vi så mycket mer plats i sängen helt plötsligt, skönt när man bara blir större och större.

Idag ska jag iväg och hämta ut min medicin så nu kommer jag förhoppningsvis bli lite piggare igen och slippa det onda. Har haft onda sammandragningar under morgonen, superjobbigt och kanske inte sådär jättebra. Så medicinen behövs verkligen.

Bebis busar på för fullt i magen och jag känner av den lilla i skrivandets stund... vilket mirakel att få bära ännu ett barn under mitt hjärta!

Nu ska jag invänta Alex och städa lite i tvättstugan så det blir lite rent och fint därinne igen.

Publicerad: klockan 12:50:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:40:15.
Postat av: Cissi
Åh, vad mysigt att även Alex nu får känna lite sparkar! Hoppas att ni får en supermysig fredag. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:39:38.
Postat av: £lli£
Å så mysigt! jag känner själv av sparkarna nu men det känns inte utåt än, men snart! =) UL nästa vecka ska bli spännande. Trevlig fredag hela fina familjen!! =)
Postad: klockan 22:28:45.
Postat av: Emily
åh vad mysigt att han också fick känna! Blir så mycket mer verkligt då för båda parter!



Verkar som allt flyter på bra nu! Med barn som sover i egna sänger och du som verkar glad och positiv!



kramis!!
Postad: klockan 09:59:16.
Postat av: Sandra
Ja, det är jag glad över, skulle bli tokig :P

Men som du säger i slutändan får man något så underbart (:



På tal om din text om sparkar, vet jag att det är bebis nu (: Känns bara allt mer och mer. Den brukar lägga sig jätte långt ner i magen och det är SÅÅ obehaglit ;)
Postad: klockan 10:13:35.
Postat av: Maja
Åh vad mysigt! Jag kan rikigt känna vad du menar.

Så underbart det är att vänta barn. Skulle såå gärna, men sambon är liksom nöjd nu tyvärr:)
Postad: klockan 12:32:44.
Postat av: £lli£
sv: Ja visst e det hemskt när barn springer iväg, två årstrottsen är inte alltid lätt;)



Jo på Kss där vi ska ha ultraljudet vill de inte gärna tala om könet! men vi ska fösöka spana hehe... tror det är en kille;) känns inte alls som med Livia, men vi får se??!!. Trevlig helg på er nu! massa Kramar!! =)
Postad: klockan 12:55:09.
Postat av: Elin - Ett hus till oss
Åh så spännande! Nu kommer säkert resten av tiden gå SUPERFORT!



Ha en härlig lördag!
Postad: klockan 13:09:21.
Postat av: sandra
Ja det är det verkligen (:

Ja ddet samma :D Hoppas bara att ni har bättre väder en vad vi har.. :P
Postad: klockan 13:09:40.
Postat av: sandra
Ja det är det verkligen (:

Ja ddet samma :D Hoppas bara att ni har bättre väder en vad vi har.. :P
Postad: klockan 16:55:27.
Postat av: Anna
Ja jag fattar ingenting, jag skämms nästan av att kolla på det :D
Postad: klockan 20:18:00.
Postat av: Maria
Vad fort tiden går..



Vad härligt med sparkar från bebis i magen:-)



Ha en mysig lördag kväll



Kram Kram
Postad: klockan 12:43:06.
Postat av: Maria
Visst går det undan? Härligt med liv och rörelse i magen, underbart=)

Kram
Postad: klockan 12:43:10.
Postat av: Maria
Visst går det undan? Härligt med liv och rörelse i magen, underbart=)

Kram
Postad: klockan 20:48:49.
Postat av: malin - mamma till sam
grattis till bebis i magen!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0