Härliga sommardag.
Igår eftermiddag bestämde vi oss för att åka upp till svärmor, vi ska vara hos Alex pappa i helgen och tänkte att vi kan lika gärna åka upp redan  igår. Datan funkar inte som den ska, därav dålig uppdate. Och sämre blir det nog när vi är i Svärfars stuga, där finns det förmodligen inte Bredband.. ;-) Så i helgen blir det dåligt med uppdateringar.

Nu ska jag gå och se om jag orkar hjälpa Adrian att slänga ihop lite äppelpaj.

Ha en underbar helg!!

Publicerad: klockan 11:32:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:02:35.
Postat av: emily
Hej sötnos!



Ibland kan det vara bra att inte ha något bredband, då slipper man ens fundera på om man ska slå sig ner framför datorn, hihi



Hoppas ni ahr det mysigt.



kramar <3
Postad: klockan 11:48:22.
Postat av: Maria
Hoppas äppelpajen smakade=)Kan vara skönt att slippa tänka på datorn för ett tag oxå=) Ha det bäst. Kramen
Postad: klockan 12:09:03.
Postat av: £lli£
Mmmm va gott med äppelpaj! =)

ha en underbar söndag fina du!

Kram =)
Postad: klockan 20:32:10.
Postat av: Emma-Lisa
Men gud så mumsigt med äppelpaj - nästan så att jag måste ställa mig och baka när jag kommer hem!
Postad: klockan 19:54:04.
Postat av: Sandra
Hur gick UL? (:
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0