Hipp hipp hurra på din 70-årsdag!

Hej och hå...sitter och myser med tjejen min, vi ser Bollibompa och lägger pussel här. Grabbarna spelar och umgås, Alex har jobbat hela helgen och Adrian har längtat efter att få spela lite tvspel tillsammans med sin pappa.
Jag mår faktiskt riktigt bra trots förkylning och det onda av graviditeten. Det här är nog bästa tiden som gravid, man är lagomt rund och magen är mest bara mysig nu. Mår toppen i kroppen trots allt.

Idag fyller min kära mormor år, närmare bestämt 70 år. GRATTIS MORMOR!! Jag ska åka och fira henne så fort jag är piggare, vill inte smitta henne med någon förkylning. Jag hoppas du får en fantastisk dag mormor!! Kramar

Såg nu när jag lade in lite bilder på datorn att jag börjar få lite bristningar på sidan av magen, undrar hur man ser ut innan detta är klart?! Jag måste erkänna att jag inte är vidare förtjust i dessa märken, men det kommer ut nåt fint utav det och det är väl så man får försöka se det. ;)

Tindra håller på att göra mig fin nu, kammar håret, sminkar mig osv.. Lilla tösen våran! 

Här kommer en magbild...134 dagar till dagen D!



 

Du är på dag 146 av 280. (52,1%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 5 fulla dagar (v20+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 11 jan 2010
Du har 134 dagar kvar till beräknad förlossning.




Publicerad: klockan 19:15:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:14:56.
Postat av: sandra
Du är på dag 146 av 280. (52,1%).

Du är i vecka 21.

Du har gått 20 fulla veckor och 5 fulla dagar (v20+5).

Du är i 5:e kalendermånaden.

Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).

Du är i trimester två.

Beräknat förlossningsdatum Mån 11 jan 2010

Du har 134 dagar kvar till beräknad förlossning.



Vart får du den texten ifrån? Där allting står.. Jag blev medlem på www.blimamma.se men det står inte alls så där.. Tycker denna (din) text är mycket bättre än min :P
Postad: klockan 20:16:00.
Postat av: sandra
Ja om bristningarna så är det värt i slutändan dom också :P Går alltid att sola bort dom så gått det går (:
Postad: klockan 20:55:13.
Postat av: sandra
Ja neej myckwet får man hoppas att det inte blir.. :P
Postad: klockan 22:52:18.
Postat av: Petra
ser du ska ha bebis samma tid som mig:)jag e beräknad 1 jan.Lycka till
Postad: klockan 10:26:48.
Postat av: Maja
Fick också bristningar, men detär väl värt det får du tänka. Tröstar väl inte så värst:) Vilken fin mage!!!
Postad: klockan 10:42:17.
Postat av: emily
Åååh nu börjar verkligen magen ta form!! Hur härligt är inte de!! Jag tyckte bäst om min grav i vecka 30 ungefär, hihi. Men det är så olika.



Hoppas ni får en mysig dag <3



kramar
Postad: klockan 11:58:33.
Postat av: Amanda
Du har ju samma datum som min brors bäbbe :D
Postad: klockan 23:20:49.
Postat av: £lli£
vilken vacker mage du fått! ( min e nog tjockare kanske humme.. ) nä men nu syns det iaf, riktigt kul! =) 15 Jan är det sagt. Ha det gott! KRAM KRAM =)
Postad: klockan 09:47:35.
Postat av: Amanda
hahaha.. Jag intalade mig att jag inte var sjuk, så jag blev inte så sjuk heller.. :D Lägenheten var super och vi ska ta den när han flyttar ur den :D
Postad: klockan 08:46:01.
Postat av: Maria
Vilken fin mage du har. Ååååå vad det är vackert att vara gravid. Jag älskade min mage alla ggr jag varit gravid. Mysigt!

Hoppas du och magen mår bra.



Kramen
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0