Lördag
Jag ligger hemma. Mår inte så jättebra nu, ont ont ont. Och ingen hjälp får man som är bra heller utan alla skickar runt en. Igår kväll så hade jag så ont att jag låg på soffan och grät, Alex satt bredvid och tröstade och höll om. Jag kan ta alla urinvägsinfektionerna men inte när dom gör ont, det enda jag vill ha är något som gör att det onda försvinner. sen är jag nöjd.

Jag pratade med sjukhusrådgivningen igår om detta och hon tyckte jag skulle åka på Distriktsläkarjouren, men sist jag var där så skickade juh dom mig vidare så jag vet verkligen inte om jag orkar med att åka upp och sedan bli runtskickad. Så däför sitter jag fortfarande hemma. Får jag feber så är det bara att åka upp på en gång.

Ni kanske tycker jag är knäpp som inte åker upp på en gång!? Men efter att ha gått över en vecka med ont och ingen hjälp vad jag än säger så känns det som att jag lika gärna kan ligga hemma och vänta och se om jag blir sämre?!

Alex har precis skjutsat iväg Adde på kalas nu. Det skulle bli skattjakt och fiskedamm och hamburgare och fika! Han får nog en toppendag med andra ord. Jag ska gå och lägga mig på soffan med Tindra och mysa..hon fick inte följa med på kalas och blev lite ledsen så vi ska duka fram lite gott och njuta en stund.

Hörs och ses senare...förhoppningsvis mår jag bättre då. Ledsen att det blivit så mycket deppinlägg på slutet men jag vill så gärna bara få njuta av denna graviditet och när man inte kan få göra det på grund av att man inte får rätt hjälp så känns det lite sorgligt.

Lilla speciella du i magen...du är värd allt detta och mycket mer!! Längtan är stor hos oss alla i väntan på dig. *älskad*

Publicerad: klockan 12:02:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:34:34.
Postat av: Sandra
Usch, hoppas det blir bättre snart :)
Postad: klockan 19:33:50.
Postat av: £lli£
Krya på dig söta du! tänk på att halva tiden redan gått! KRAM KRAM=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0