Tårar av glädje.
Nu under kvällen har det runnit några tårar längs mina kinder. Tårar av ren glädje. Jag har ikväll känt dom första rörelserna ifrån pyret. Alex kom och skulle känna men såklart slutade det just precis i samma ögonblick som han lade handen på magen. Jag är så otroligt glad, lycklig över våra fina barn, över min fina vackra familj. Det bästa jag har.







Idag var vi på kalas som sagt jag och Adrian, vi hade det väldigt trevlig. Satt och pratade med dom andra mammorna och åt god fika. Fick reda på att det är en annan mamma som ska ha i slutet av september oxå. =)

Ikväll blir det filmkväll med maken och kanske lite godis ifrån helgen. Jag har precis sett en Shopaholics bekännelser, faktiskt rätt mysig film, lite romantisk. Och jag kan inte svara på om det är hormonerna som gör att jag tyckte om den eller om den bara var bra. Medans jag kikade på filmen kurade en kattunge ihop sig intill mig och sov. Så fin!!

Nu måste jag dricka en massa vatten, idag är jag supertörstig.

Publicerad: klockan 22:07:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:10:31.
Postat av: Maria
Åh, det är verkligen en helt fantastiskt underbar känsla man får när man känner de första rörelserna från lilla pyret inne i magen!



Kram Kram
Postad: klockan 22:35:33.
Postat av: Emily
åååh vad mysigt vännen! Det är helt fantastiskt när man känner de små rörelserna.



Haha va komiskt, de är den vi också kikat på. Den tog precis slut, hjälp den va riktigt obehaglig och jag brukar inte bli så berörd av skräckisar, hua! Vad tyckte du?



kramar
Postad: klockan 11:58:29.
Postat av: Emma-Lisa
Men gud så mysigt!!
Postad: klockan 13:16:05.
Postat av: sandra
Jag tycker jag känner små rörelser ifrån magen men jag kan inte säga säkert om det är det efter som jag inte vet hur det känns ennu ;:P Känns som den vrider sig och nuddar insidan av magen pytte lite bara ;) <3
Postad: klockan 13:16:59.
Postat av: sandra
Grattis föresten ;) Skönt att veta att den faktist lever där i och en vilde :D
Postad: klockan 20:47:33.
Postat av: Cissi
Åh vad spännande! Hoppas att Alex också kommer att få känna snart. Kramar Cissi
Postad: klockan 08:12:59.
Postat av: Emma-Lisa
Tack, förhoppningsvis så ska han snart vara på benen igen. Men det känns inge roligt att få höra att han bara ligger hela tiden och knappt viftar på svansen :((
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0