Tillbaka i verkligheten..
Jag har haft ett litet blogguppehåll denna vecka då jag legat på sjukhus en natt och sedan efter detta inte mått jättebra. Jag blev tvungen att åka upp med onda urinvägar och feber, läkarna på KK (kvinnokliniken) ville ha kvar mig under natten och så blev det. Dagen efter kom jag hem runt 12-tiden, då dom konstaterat att det förmodligen är så att bebis klämmer på vissa delar av urinledaren och därmed gör att all urin inte kan rinna förbi och fastnar på vägen så att säga. Det gör ont kan jag säga. Men så har jag två alternativ till att lösa detta, Stå ut eller operera in en slang i ryggen som gör att kisset kommer ut den vägen istället. Just nu har jag valt att stå ut trots det onda. Jag ska åka upp om jag får feber igen för då behöver jag förmodligen antibiotika rakt ut i blodet.
Så jag lever på alvedon och hoppet nu.. ;) Men jag står ut, huvudsaken är att allt är bra med bebis.

Idag har jag dock varit lite piggare och bättre. Jag har orkat renstäda hela köket, tvättat fönster och bytt gardiner. Så nu är det rent och snyggt i köket, otroligt skönt. Ska försöka vila ofta och lyfta mindre tyckte doktorn oxå. Men det är skönt att få lite gjort här idag, det behövs juh..och 7 katter ger juh en del katthår så köket behövde få en ordentlig renstädning.

Det är skönt att vara hemma, BB vill jag inte till förrän vi ska få en liten..otroligt jobbigt att gå runt där och vänta och längta medans dom flesta andra där redan fått och går och snusar på sina småbebisar. Man blir lite avundsjuk när man kommer på sig med att det är halva tiden kvar... =) Men det går nog fort och det är fortfarande mycket jag vill hinna göra innan vi for bebis. Såsom lite rensning och annat stök här hemma.

Nu ska jag återgå till att laga middag här, det blir något enkelt idag tror jag.




Publicerad: klockan 17:00:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:28:25.
Postat av: Emma
Oj! Det låter riktigt jobbigt! Krya på dig!
Postad: klockan 22:05:17.
Postat av: Maria
Men din stackare, det var inget vidare. Men skönt att bebis mår bra i allefall.



Var nu rädd om dig!!



Kram KRam
Postad: klockan 14:36:17.
Postat av: sandra
Usch vad jobbigt :/ Hoppas det går över snart och att bebis kan flytta på sig lite där inne så h*n inte trycker så, så kisset kan få komma fram så att både bebis och du kan må bra under graviditeten (:



Håller tummarna på att det blir bättre snart (:
Postad: klockan 22:04:06.
Postat av: Maja
en stackare! Inte alltid en dans på rosor att va gravid även om det är värt alla plågor. Tur att allt är bra med bebben. 7 katter? HAr du det hemma?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0