18 December - Pappa fyller år!
Idag fyller min far år så jag ska snart ringa och Gratta honom på hans dag! GRATTIS PAPPA!!!
Imorgon tänkte jag ta med mig barnen och försöka hinna bort dit en stund, A jobbar hela helgen. Vi åker inte dit idag då jag vet att dom ska iväg och har andra planer. :)

Var iväg en sväng förut och handlade 2 julklappar till Tindra och 1 till Adrian..sakta men säkert går det framåt. När A slutar ska vi handla lite mat, jag orkar inte åka iväg och handla och dra dom där kundvagnarna själv, knappt så jag klarar av leksaksaffärerna med denna foglossning.

Julgran ska också införskaffas..får se när vi hinner med det?!

Idag påbörjade jag också målandet utav spjälsängen som ska bli vit istället för träfärgad..jag hoppas jag hinner klart idag. Ska sätta fart med det en stund nu igen innan vi ska hämta hem A.

Adrians förskola ringde förut idag och berättade att Adrian fått en känning..det kändes väldigt skönt att dom hörde av sig och sa det, sedan hjälptes vi åt med vad dom skulle ge honom för att få upp det igen. Och när vi lagt på gick jag bort eftersom det var i samband med att han skulle ha sin spruta.
Skönt att dom också fått se skillnaden mellan ett frisk Adrian och en Adrian med känning..det är en enorm skillnad kan jag säga..och dom höll med. Han var blek, trött och hängig..han berättade sedan för mig att han även blivit yr. Lillgubben!! ♥

Nej dags att måla igen..ikväll kommer Peter hit och ska övernatta hos oss. Imorgon dyker svärmor och svåger med flickvän upp för att övernatta och handla julklappar.

Publicerad: klockan 16:46:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:51:58.
Postat av: Maria
Grattis till din pappa!

Min sessa fyller också år i dag:-)



Ha en skön fredag kväll



Kram Kram
Postad: klockan 21:51:34.
Postat av: Jossan
Men vad bra ändå att dom fick se vilken enorm skillnad det kan vara!

Kanske personalen tar det lite mer på "allvar" eller hur man ska säga och vill lära sig att ge sprutorna snart...
Postad: klockan 22:05:33.
Postat av: unique
Jag tror det är hur man tar det oxå. När folk frågar om min graviditet tex så svarar jag alltid att allt e super. Jag tycker nämligen att alla krämpor, halsbränna, m.m. hör till. Inget att klaga om en massa lixom.



Ha en bra helg
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0