22 December - Tisdag!
Idag är barnens första lediga dag ifrån dagis..nu är det JULLOV! Härligt!

Så vad har vi gjort denna första lediga dag? Barnen lekte ute medans jag tog itu med en del ärenden inne. Adrian kom inrusandes och ville att jag skulle komma ut och hjälpa till, Tindra hade fastnat i snön med foten..men det gick bra då mamma kom och lyfte upp henne. ;) Dock kände hon att hon var färdiglekt och ville in. Så vi gick in allesammans.

Igår kväll var mina ben och fötter så svullna att jag till slut blev lite blå om dom.. hjälp så läskigt det såg ut! Har aldrig svullit sådär tidigare då jag varit gravid heller så det blev en liten chock. Men imorse var det bättre, dock inte bra såklart och kommer inte vara det heller förrän liten kommit ut..men vi biter ihop, det är på sluttampen nu. ;)

Idag har vårdbidraget kommit in..äntligen har vi fått beslut och allt är fixat. Så skönt. Alex fick en del uppdrag att fixa idag också, han köpte gran som nu står och "vänjer" sig ute i garaget innan den får komma in i värmen. Dessutom hämtade han ut nya bromsar, besiktade bilen och ikväll efter jobbet har han fått världens längsta shoppinglista som han ska iväg och fixa innan han kommer hemåt. Gulligaste gubben som finns!! Det var hans egna initativ..så jag har inte tvingat honom till det. :) Bara för att jag skulle slippa åka runt och bli mer svullen än nödvändigt.

Nu lagas här middag..kyckling idag! Gott..



Publicerad: klockan 16:13:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:22:19.
Postat av: £lli£
ush, svullnad är hemskt! hoppas det lättar eller iaf inte blir värre...

Mysig kväll<3 och mumsigt med kyckling;)

KRAM KRAM!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0