Dan-före-doppare-dan!
Såhär dagen innan julafton har man juh en hel del att stå..håller ni inte med?
Jag klev upp 7 imorse..väckte barnen så dom fick se julkalendern. När jag klädde mig så hände det nåt konstigt, jag måste ha vridit mig på något konstigt sätt för helt plötsligt slog foglossningen till med dunder och brak. Jag kan knappt gå.

Klockan 8 skjutsade vi Alex till jobbet och åkte på affären jag och barnen. Ett måste för att handla klart det som var kvar. Tindra satt i kundvagnen och jag trodde helt allvarligt att jag skulle gå sönder, eller ramla ihop i en hög på golvet gråtandes efter mamma. ;) Helt plötsligt inne på affären var Adrian borta?! Kände mig vid det laget gråtfärdig. Så hör jag ett barn som gråter, anade att det kunde vara min och mycket riktigt..där stod han. Han hade inte sett att vi stannade till och plockade varor och sedan var det juh en del människor så han såg inte mig. Stackarn! Sedan ville även han sitta i vagnen en stund.

Och min foglossning blev inte det minsta bättre av att köra en bångstyrig kundvagn med varor och barn i.

När vi kom hem satte jag igång att städa..så nu är övervåningen nästan klar, det ska dammtorkas lite, dammsugas och torkas golv. Men det är iaf städat. Nedervåningen är så gott som städad..det behövs bara en liten insats men idag känns det otroligt jobbigt pga smärtan.

Vi ska hämta in granen och klä den och sedan ska det rullas köttbullar och griljeras skinka.. fattar inte hur jag varken ska orka eller hinna?! Funderar på att ställa mig i en varm dusch nu och försöka lindra smärtan lite. Ikväll måste vi dessutom shoppa sista julklapparna. Hur nu det ska gå till, har helt allvarligt suttit och funderat om det inte finns rullstol att låna någonstans? Skulle behövas. ;)

Nu en varm och lång dusch!

Publicerad: klockan 12:11:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:55:03.
Postat av: unique
Du är helt enkelt inte klok. Du måste vara försiktig!!!! Tänk på bebis i magen oxå du..
Postad: klockan 14:31:30.
Postat av: dess
det finns rullstol både på ikea och birsta city man kan låna;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0