Ensam hemma.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit till barnmorskan och sedan direkt på dagis för att ge Adrian insulin.
Jag känner i magen hur bebis hickar, tidigare har jag inte känt detta med varken Tindra eller Adrian i magen. Men nu med nummer tre så händer det ofta att den lille får hicka! :)

Hos BM gick det bra, hon ska skicka en urinodling och kolla hur det ser ut, kanske har jag fått en ny urinvägsinfektion eller så är det bara väldigt trångt i magen, så bebis trycker på njuren och det är det som gör ont och smärtar. Blir det värre så måste jag åka upp så dom får kolla. Jag är mest nervös för att dom ska besluta att dom måste avlasta och sätta in en slang. Men hon kände också att bebis ligger med ungefär halva kroppen emot just den njuren jag har ont i.

Annars såg det mesta bra ut, lite högt blodsocker så imorgon ska jag iväg på en ny Glukosbelastning. Urk! ;)
Nu närmar det sig BF, det märks både på kropp och krämpor..man får lite mer foglossning och lite annat smått och gott, men det är värt allt i slutändan. När bebis anländer så glömmer man allt det jobbiga och förstår varför man gör detta om och om igen. ;)

♥Barn är den största gåvan i livet!♥



Publicerad: klockan 11:53:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:45:32.
Postat av: dess
Hmm satt o funderade på om man skulle styra upp en dejt imorgon;) ska endå in till stan dock inte till mvc men jag kan ju ta en tur dit om du känner att du vill träffas och prata lite skit medans du sitter på en stol=)
Postad: klockan 18:33:58.
Postat av: Malin
Jättefin blogg verkligen! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0