Fredag och helg igen.
Mycket härligt. Det känns otroligt skönt.

Natten har inte varit den bästa. Inte på någon front. Jag mådde illa igår kväll och gick och lade mig strax före midnatt, Alex kom upp och masserade mig lite på ryggen och till slut fick jag be honom sluta för jag mådde så illa. :/ Ni vet väl hur skönt det är med massage? Det tog emot att säga att han inte fick massera mer. :)

Somnade till slut och vaknar efter en stund, upp och kissa, det var inte lätt för när jag skulle ur sängen inser jag vilken kraftig foglossning jag har fått nu. Det gör väldigt ont. Kommer tillbaka och Adrian kommer in och kryper ner hos oss, med världens hosta. Han hostar och hostar och till slut sätter han sig upp och säger att han inte kan sova. Så vi gick ner, hämtade hostmedicin, gick upp och lade oss och sedan låg jag och strykte honom på ryggen i väntan på att han skulle få somna om. Jag hinner inte sova länge förrän jag hör Tindra, hon hostar och ropar.

Går in och ser att det hänt en liten olycka, bara att byta sängkläder och tvätta stumpan innan hon också får en dos hostmedicin. Tindra fryser och får pyjamas på sig, jag tar tempen för att kolla så hon inte fått feber. Sedan kryper jag ner i hennes lilla säng och väntar på att hon ska somna. Det tar en halvtimme så sover hon djupt igen. Kliver upp, kissar...lägger mig i sängen med en kudde mellan knäna och två kuddar under huvudet. Somnar om och sover en timme innan klockan ringer.

Nu kanske ni undrar varför maken inte hjälpte till inatt?! Jo för jag tänkte att jag skulle vara snäll och låta honom sova eftersom jag får sova på morgonen. Men så hade jag missat att han började klockan 9 denna morgon så det var bara att masa sig upp ur sängen och gå med barnen på dagis.

Härlig natt va?! ;)




Publicerad: klockan 11:50:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:22:05.
Postat av: Amanda
Men du ska få BARN! Vad får jag ut av att kliva upp den tiden? Ingenting ;)



Vi måste SEEEES
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0