Jag har nog aldrig..
...varit såhär seg med att fixa inför jul. Men det beror väl på att man har 2 barn att lägga tiden på, en hårt arbetande make och sedan så är man juh höggravid. Helgen har varit väldigt tung, jag har gått på Birsta mer eller mindre hela helgen. Försökt hitta julklappar och hittat en del men vi är långt ifrån klara. Jag har enorm foglossning just nu och svullna vader och fötter..så jag har en hel del krämpor så här i slutet men vi ska nog få jul även vi. ;)


Att göra inför jul.

* Tvätta
* Städa
* Handla klart julmaten
* Handla klart alla julklappar
* Slå in julklappar
* Köpa Gran och Klä den tillsammans med barnen
* Koka knäck? Rulla köttbullar och Griljera julskinka.

En hel del återstår alltså att fixa. Dessutom jobbar gubben 10-21 nu idag och imorgon. På onsdag slutar han 18 och då ska vi iväg och handla sista julklapparna och julmaten...känns lite stressigt men det blir nog jul även här iaf. ;)

Tindra söt stumpan har städat rummet nu på förmiddagen och meddelar mig noga varje framsteg, Nu har jag lagt alla böcker i hyllan, Nu har jag bäddat sängen osv.. Duktiga stora tjejen våran! :)

Adrian har haft en lite jobbig morgon, han har varit ledsen och grinig..antagligen är han en väldigt trött pojke idag. Så jag överraskade honom med frukost på sängen och gissa om han blev glad!? Så nu verkar han piggare efter att ha fått vila lite extra.

Just nu är båda barnen utanför dörren och leker ute i snön..! Det vräker ner snö här och vi är GLADA över att vi får en vit jul i år igen.

Dags att jobba vidare här nu..




Publicerad: klockan 11:10:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:58:08.
Postat av: Nicklas
Betong?! Menar du det? Haha, jag har hört talas om lakrits, inlagd gurka och sånt, men aldrig betong! :)



Klart att ni ska få se bilder sen, men det är fortfarande en massa lådor och oordning här hemma. Det är egentligen inget speciellt med lägenheten så sett, men bilder kommer efter jul kanske!



Ha det bra och god jul!
Postad: klockan 17:16:29.
Postat av: unique
Supermamma som du är kommer du fixa det galant ska du se =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0