Ny bebisvecka.
Idag byter vi ännu en gång vecka. Vecka 35 går vi in i nu. Och min njure värker som aldrig förr, får se vad BM säger om detta idag, jag ska dit klockan 10.30. Njuren har gjort ont sedan igår förmiddag..inte bra!

Idag är det halt ute, bilen var helt frostig och det känns som att det om det kommer lite snö kan bli vinter. ;) Nu vill vi ha snö, jag älskar när det är vitt ute, det är så vackert. :)

Såg precis något otroligt häftigt på tv..och lägger in detta klipp..ni måste hålla med om att en sån här sak är bra häftig! :) Jag blir så glad i kroppen när jag ser sånt här!



Publicerad: klockan 10:12:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0