Vi var iväg förut..
och skulle försöka hinna besikta bilen som gubben tyvärr kom hem med försent, vi hann inte..särskilt inte med det kaos som är på vägarna just nu. Att komma åt en bensinstation tog en väldans tid. Vi fastnade i all trafik och åkte istället och lämnade tillbaka bromsarna som blev felköpt. På vägen stod det en buss och en lastbil och blockerade trafiken. Vi tog då en bakväg efter att ha stått i ungefär 20 minuter och rört oss ungefär 100 meter framåt. Där stod det 3 lastbilar som fastnat i all snökaos. Stackars buss och lastbilschaufförer!!

När vi kom hem var vi rätt trötta, förutom Tindra som sov sig igenom den tid det tog att åka genom Birsta. Jag är snart klar med tvätten och måste säga att jag känner mig nöjd trots att jag inte fått mycket annat gjort än att tvätta och varit iväg en sväng och fixat lite ärenden.

Just ja spjälsängen är nu grundmålad.. :) Så nu ska den målas en omgång till innan den är färdig att sättas ihop och sedan bäddas.


Bilden är lånad ifrån ST

Publicerad: klockan 18:14:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:38:37.
Postat av: Lina
Hej vännen min! :) Ja fy vilket snökaos. Jag har skjutsat Helen och Sofia över hela stan idag, blev stillastående ett par gånger men det gick relativt fort ändå. :) Vi åker ju till Götet nu men kommer hem före nyår och DÅ MÅSTE VI SES!!! Var alldeles för länge sen ju! Jag kommer och hälsar på dig så slipper du åka nånstans, vi kan ju höras ärmare om dag och tid. :) Måste ju få se stora bebismagen irl innan lill*n kommer ut! :)



Många stora kramar till dig sötis! Du är bäst! <3
Postad: klockan 09:49:49.
Postat av: unique
Ja, men du har 2 barn att ta hand om oxå. Tycker du gör ett otroligt bra "jobb". Och så som du kämpar för Adrian. Jag hoppas de vet vilken underbar mamma de har =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0