What a night.
Jag har försökt vila mitt foglossnande bäcken här hemma genom att sitta i soffan så mycket som möjligt.
Hade lite tråkigt och kollade lite på Hemnet, inte för att vi ska eller tänker flytta, blev lite sugen bara på att kika. Och hittade ett helt underbart hus, jag medger, jag blev lite kär i det! Till och med Alex som var "tvungen" att kolla pga mig tyckte det var hur fint som helst. Så skulle jag vilja ha det hemma.

Vi har fått lite dåliga nyheter här på kvällen, A:s farfar har fått en hjärtinfarkt och ligger på intensiven..inte alls roligt. Så på lördag ska vi upp och hälsa på honom. Jag hoppas han snart mår bra igen.

Nu tror jag det får räcka för idag..trots dåligt med inlägg. Känner mig trött och ni skulle se ringarna under ögonen!? Man skulle kunna tro att vi redan fått bebis för det ser ut som att jag är vaken hela nätterna. Mycket konstigt för dom 2 senaste dagarna har jag fått sovit mer än på säkert flera år.. :)

Så då säger jag God Natt och sen går jag och knaprar i mig sånna där GODA Gaviscon emot halsbränna, urk! Måste nog köpa hem dom med mintsmak istället..!



Publicerad: klockan 23:39:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:11:36.
Postat av: amanda
jobbigt
Postad: klockan 00:11:36.
Postat av: amanda
jobbigt
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0