10 år sen...

nu för en stund sedan ringde det en tjej och meddelade att det nu är 10 år sen vi gick ur 9:an...What?! Känns som att jag missat ett par år för helt plötsligt känner jag mig mycket äldre. Hon ville låna mitt namn för dom skulle skriva det på inbjudningskorten... =/

Jag tror helt ärligt inte att jag ska gå..vad ska jag dit och göra? Jag har inte kontakt med någon från den tiden, pratar med en del av dom när vi ses nån gång ibland, men känner inte för att "återförenas" på en klassträff. Jag trivdes inte särskilt bra i högstadiet och har verkligen en anledning till att inte gå, om man frågar mig iaf.

Nej vi får allt se hur det blir med detta...?! Lägger hellre kvällen på mina vänner som jag umgås med. Fast visst skulle det vara skoj och se om "nån" har växt upp eller om dom ligger på samma nivå som i 7-9:an?! ;-)


Alex och en nyfödd Adrian...5 år sen nu!! =)



Publicerad: klockan 19:19:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:49:29.
Postat av: Josefine
Fin bild! Tiden går så snabbt!
Postad: klockan 00:46:26.
Postat av: sara
oj. 10 år sen...

jag vill inte heller gå på återträff, inte nu iaf, men jag har nåt år till på mig att hinna ändra mig, tur jag inte är lika gammal som dig ;-) hihi, närå. på ett sätt känns de som att de va igår jag gick i nian o på ett annat sätt så känns det som att de är en hel evighet sen.

men det är inget jag saknar och inget jag längtar efter att återuppleva.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0