3 Februari - Tisdag
Denna dag har varit lång. Men endast på grund av 2 i vanliga fall goa barn som idag har haft humöret sitt emot sig. Dom har mestadels varit trötta och därav skrikit, gråtit, slagits och ätit. Så det är vad jag haft för mig idag, bett dom varit tysta, tröstat, gått emellan och feedat! Nu är dom rätt lugna och vi ska snart åka iväg och hämta hem Alex som numera kommer sluta 18 varannan vecka utom fredagar då han alltid jobbar till 20. Men vilken förbättring för oss, äntligen kommer vi få hem honom tidigare varannan vecka iaf. =) 

Vi har hunnit med att handla hem lite oxå, behövdes lite av varje här hemma, såsom blöjor, mjölk och bröd... förbrukningsvaror. Och då var mina barn helt otroliga... dom är så duktiga på att hjälpa till när man verkligen behöver det. 

Pratade en bra stund med Martina idag oxå, hon är så gullig!! Så vi ska ses på Torsdag... Det blir skoj! Gulliga Jessica har jag oxå hunnit att prata med....hon är så duktig som kämpar på.

Nu ska här bytas blöja och sedan åker vi och hämtar hem Alex... Ikväll kanske det kommer lite bilder, bloggen blir så tråkig utan kort. =)

Publicerad: klockan 17:48:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0