Alla hjärtans dag...
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! <3

Idag är det juh alla hjärtans dag och jag funderade på om barnen skulle vara hos någon barnvakt ikväll så jag och gubben kunde ha en mysig kväll, men NEJ dom ska vara hemma med oss. Vi ska mysa hela familjen och denna dag liksom alla andra dagar är inget annorlunda. Jag bojkottar alla hjärtans dag, det ska inte handlas en massa extra, vi visar varandra bara en massa kärlek!! Men det ska man göra på alla dagar om ni frågar mig. ;-)

Så ikväll blir det en mysig kväll, vi ska äta hallontårtan, lite godis och se en bra film. När barnen sover så fortsätter jag och maken och myser lite på tu man hand... en härlig alla hjärtans dag med familjen!!! Det kan inte bli bättre.



Publicerad: klockan 12:32:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:00:25.
Postat av: Karin
Glad Alla Hjartans sjalc! hoppas dagen blev bra till slut!
Postad: klockan 00:40:11.
Postat av: sara
hoppas tårtan blev god :-( min kaka blev torr, glömde den i ugnen för länge, men de blev god iaf som tur va :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0