Fy skäms!
Vad dålig jag har varit på att uppdatera. Jag har hunnit prata med Svärmor och det verkar gå bättre för henne nu efter utrensningen. Hennes bil är nog fixad på Måndag, billigt lyckades det bli oxå. Det är på tiden att det går bättre för henne nu. Jag skulle behöva göra en enorm insats här hemma med städandet särskilt nu då Tindra tagit sina största lådor med leksaker och tömt ut över vardagsrumsgolvet. Hehe, men det får nog lilla damen själv hjälpa till med oxå. ;-)

Vi är hemma idag då båda barnen vaknade imorse och sa helt oberoende av varandra att dom hade ont i magen, blev lite orolig över någon kräksjuka men än så länge har det varit lugnt! *peppar peppar*

Tänkte ringa min gulliga kusin och höra om hon har någon update om Farmor.. sedan ska jag försöka hinna med att ringa syster och berätta lite, så hon oxå vet hur det är med farmor.

Imorgon har jag fått reda på att dom ska ha ett möte på jobbet, jag hoppas på det bästa...alltid. Jag vill vidare nu, framåt i livet inte bakåt.

Dags att göra lite middag... magen kurrar... =)


Tindra gillar sitt dockskåp!

Publicerad: klockan 16:31:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0