Helt gaalet...
nu på morgonen när jag vaknade upp förstod jag ingenting. Jag kommer ihåg att jag somnade på soffan, när jag vaknar ligger jag dock i sängen. När jag somnade hade jag fortfarande smink på mig, imorse var ansiktet rent från smink. Det var alldeles tyst här hemma och jag började fundera vart alla var/är!? Men ganska snabbt kom jag på att Alex började tidigare imorse, barnen är på dagis. Men de andra mysteriumen är olösta! Kan inte för mitt liv komma ihåg att jag tagit bort sminket och gått upp och lagt mig, men det måste jag ha gjort! Jag får nog prata med maken om detta, snacka om trött människa när man får minnesluckor. ;-)

Nu ska jag sätta igång att städa...kan säga att det känns rätt jobbigt just nu innan man satt igång. Men med lite musik på hög volym så ska jag nog komma igång. =)

Publicerad: klockan 10:43:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:51:57.
Postat av: binded magazine
Vill du synas i tidningen på releasedagen? besök tidningen för mer information! =)
Postad: klockan 15:37:11.
Postat av: binded magazine
svar: lämna din mail till oss så skickar vi mer information =)
Postad: klockan 07:49:15.
Postat av: Moreofelli
Jag vet! Känner igen mig. Det jag tänker på är, om man verkligen inte ska äta frukt. jag vill gärna äta frukt. Hur gör du? avstår du från allt?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0