Jag måste raka den...
...så säger min prinsessa när hon ska stryka.. haha...så söt så!

Jag har gjort om här hemma lite idag, så nu är det rätt fint nere, skulle behöva städa klart köket oxå då. =) Sedan tog jag tag i att tvätta fönstren i vardagsrummet, dom var så smutsiga. Jag hade roligt åt katten som tyckte dom blev så rena att han 3 ggr hoppade in i fönstret. =) Det är juh så härligt när man fått rent hemma, då kan jag verkligen njuta av helgen.

Martina tipsade oss om ett bra ställe att handla kinamat på, man får mycket för pengarna och det är gott, ungefär så löd hennes motivering. ;-) Så vi testade, jag och barnen, tyckte det stämde ganska bra. Så vi är nu mätta och nöjda.

Nu börjar myskvällen med filmen Bolt och lite godis och chips... svullarkväll/eftermiddag... =P




Publicerad: klockan 17:15:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:30:07.
Postat av: Emma
har jobbat på företaget 10-19 sedan ska här bara mysas : ) händer för dig idag/ikväll då? : )



EC
Postad: klockan 21:57:02.
Postat av: Emma
Jag jobbar med gelé och med ett märke som heter Light Elegance (LE). Jag och 3 andra tjejer driver företaget www.creativelounge.se, gå in & ta en kik vettja : )



det låter super, jag åt nyss en semla. Dock köpta ; ) haha, kör den lata metoden!



EC
Postad: klockan 09:53:39.
Postat av: Josefine
Jag behöver verkligen både städa och putsa förnster, men denna helgen är det faktiskt mannens tur.. Får se när/om det blir gjort suck!
Postad: klockan 13:40:15.
Postat av: Charlotte
Vilket underbart kort!

Jag trivs jattebra i USA men sjalvklart saknar jag min familj och mina goa barndomsvanner hemma i Sverige. Jag har alltid alskat aventyr och pa satt och vis kanns det som ett aventyr att bo har borta. Tiden bara flyger och det ar snart 7 ar sedan jag lamnade Sverige. hoppas du och din familj har en myshelg

KRAM

C
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0