Lets Dance och HJÄLP..
Jag har sett Lets Dance här ikväll och fått mig en del goda skratt, David Hellenius är juh för rolig!! Jag gillar hans humor. Gick juh inte så bra för varken Elisabeth eller Carl-Jan och hans juckdräkt..

Nu sitter jag och kikar på HJÄLP..och nyss ringde svärmor och tipsade om någon film på 9:an...zapp zapp... Ska göra iordning lite god tårta här ikväll oxå! Hallontårta... mums... har ni tur så får ni se en bild på den. ;-)

Nej nu går jag tillbaks till slötittandet på tvn...

Publicerad: klockan 22:00:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:26:18.
Postat av: Amanda
hallontårta, hörde jag hallontårta???
Postad: klockan 00:42:41.
Postat av: sara
jag såg lite på lets dance jag med, men jag orkar aldrig kolla klart på slutet så jag ser aldrig vem som åker ut :-)

HJÄLP har jag kikat på nån gång men jag gillade det inte, haha, tyckte de mest va konstigt, men men, man kanske ska se mer än några minuter för att fatta :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0