Lite brun utan sol...

nyduschad, nyrakade ben, noppade ögonbryn och sedan känner man sig lite piggare och finare. =)

Det har jag sysslat med ikväll. Och ätit semla... of Course!

Fångade vår fina kisse på bild förut, min tjocka lilla bebis..här är alltså Mr Bisset! Tom Bisset.





Denna konversation utspelade sig nyss mellan mig och maken....

Alx: Kommer du ihåg när Pippi Långstrump letar Spunk...??
Jag: Jaa..
Alx: Spunk betyder sperma på tyska...
Jag: Vad skulle hon med tysk sperma till?



Publicerad: klockan 21:58:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:20:19.
Postat av: Amanda
vad använder du för brun utan sol?:d
Postad: klockan 16:31:09.
Postat av: Amanda
Funkar den bra? jag har sån där skumm:D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0