Måndag, ny vecka..
helgerna går så fort, nästan för fort. Man hinner inte riktigt med sig längre. Igår hann jag helt ärligt inte med mig att blogga. Vi sov länge på morgonen, jag låg längst, så skönt att få sova! Sedan var det fika dags, jag lockade svärmors hår, duschade och sedan bar det snabbt iväg på Julians hockeymatch. Vi hann inte se så länge innan det smäller till och Julian ligger kvar på isen, rör sig inte... jag börjar skruva på mig av nervositet och obehag, Anna har inte långt till tårar och skakar...sedan äntligen kliver han upp och hankar sig av isen. Han kan knappt röra armen och har ont i axeln och ryggen, han kände som att axeln hoppat ur led och lite senare åker han på sjukhuset. Då gick luften ur oss andra, ingen hade riktigt någon lust att titta vidare på matchen. Vi åkte hem i sista perioden.

Vi åt lite middag och packade ihop våra saker och precis när vi är på väg att åka hemåt kommer Julian hem igen. Han har en spricka i axeln och armen hade hoppat ur led och sedan gått tillbaka igen. Så nu fick han inte göra mycket på 2 veckor! Men jag hoppas det läker fort så han slipper ha ont.

Klockan 22 kom vi innanför dörren igår, barnen var trötta, vi var trötta och gick och lade oss allihopa nästan på en gång.

Idag har jag varit upp på sjukhuset och hälsat på farmor...farfar var där, Helen, Wilmer och David och även min faster Marie. Det var rätt mysigt även och det blev en del vimsigt prat. Goaste farmor våran!!

Tindra somnade för snart en timma sedan, hon var en supertrött tjej. Adrian ligger och försöker somna, imorgon är det dagis igen. Nej dags att inta softläge...*njuter*




Publicerad: klockan 19:26:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0