När man löst problemet och
det fortfarande verkar kvarstå?!

Jag blir så irriterad på människor som tömmer min energi. Man tror att man har pratat ut om saker och ting och sen visar det sig att man måste haft fel, för den andra personen bryr sig inte ett skit. Så känner jag. Jag är så less på falsk vänskap att det får mig att vilja spy. Jag vet ett antal tjejer som jag umgåtts med igenom mitt liv som varit mina vänner. Och medans dom umgåtts med mig så pratar dom skit om sina andra "bästa" kompisar. Tänk om jag skulle vara ärlig och berätta för dessa andra tjejer vilket skitsnack som pågåtts bakom deras ryggar. Jag har lyssnat och försökt stöttat och aldrig nånsin sagt ett knyst om detta till varken mina vänner eller deras vänner. Jag är inte sådan, jag lägger mig inte i deras problem, men jag tror och tycker att sann vänskap baseras till stor del på Ärlighet...

Dessutom som har dessa "vänner" senare vänt mig ryggen och pratat skit om mig när dom är med sina "bästisar" igen. Men om det får er att må bra, så fortsätt... jag är ute efter riktiga vänner, vänner som berikar mitt liv på ett eller annat vis. Vänner som ställer upp för mig och som får mig att må bra. Vänner som är ärliga och som aldrig skulle sätta en kniv i min rygg så fort jag tittar bort.
Dessa människor, mina vänner, älskar jag av hela mitt hjärta!!

Många alla hjärtans dag kramar till er och några speciellt extra till : Jessica, Martina, Kicki, Sara & Johanna




Publicerad: klockan 13:45:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:39:56.
Postat av: Josefine
Det är så tråkigt med sådana "vänner", verkar tyvärr finnas ganska gott om den typen av människor...



Ha en bra alla hjärtans dag!
Postad: klockan 16:26:07.
Postat av: Amanda
Bild!? Smakprov?:D
Postad: klockan 16:43:00.
Postat av: Amanda
äntligen någon som blir imponerad!!!:D

Haha.. är du hemma med kidsen idag? :)
Postad: klockan 16:46:52.
Postat av: Amanda
Jag slutar också 18!! :P
Postad: klockan 17:44:32.
Postat av: Amanda
äh.. du har ju tårtan;)
Postad: klockan 17:50:33.
Postat av: Amanda
HAHAHAHA!!! så, du gjorde det väl ?:P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0