Pippi Långstrump och feberhetta..
Vi sitter i sängen, Tindra och jag. Tindra har feber, min lilla stjärna! Hon är inte så pigg med andra ord, men inte heller sugen på att sova. Så vi kikar på Pippi Långstrump, någon fler än jag som gillade Pippi?? Annika med sin Gula tröja och rosa byxor är dock för fjantig och gnällig för min smak.

Så här ligger vi i feberhuset och gör inga större ansatser till något nyttigt. En semla var har vi lyckats fått i oss oxå. Tänk att jag som inte ens gillar mandelmassa tycker att det är lite gott nu ändå. Vad smaken kan förändras!

Jag har pratat med svärmor och få veta att en del saker faktiskt har hänt sedan vi städade i några av hennes baguer, otroligt kul och behövande för henne!!! Funderar på om vi ska åka upp och fortsätta i helgen, jag är sugen. =)

Nej nu ska jag se om Tindra kan tänka sig och sova sedan ska jag ner och äta lite choklad...mums! Onyttigt men GOTT!


Publicerad: klockan 20:47:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:06:56.
Postat av: baileyz
tack för din kommentar. jo d e bra annars... sjdå :) fina barn
Postad: klockan 21:09:32.
Postat av: marie
klart jag gillade pippi! :)

ja, jag blev ju dålig när det blev alldeles för mycket med allt men nu efter att ha varit sjukskriven, omvärderat och omprioriterat så mår jag mycket bättre. Har fått börja sova igen oxå och det är ju toppen det.
Postad: klockan 21:16:47.
Postat av: Amanda
kyra på dig. det gick bra på jobbet:)
Postad: klockan 22:07:17.
Postat av: Alexandra
Svar: Tack så mycket :) Krya på din lilla tjej!!

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0