Sen kväll..
Vi blev kvar länge hos svärmor idag. Jag och Svärmor började nämligen rensa ur hennes hem och baguer. Det gick hur bra som helst och fort! Tvättstugan, lill hallen och hennes vardagsrum blev så gott som klara. Och vi lyckades få det supermysigt inne i vardagsrummet så nu hoppas jag att hon satt därinne och bara njöt då vi åkte hemåt.

Alex fick hjälpa oss litegrann oxå, vi byggde om soffan som gått sönder, så den är hel och fin igen. Ja det blev ett helt annat rum. Jag hoppas det hjälper nu då och att hon ringer imorgon och säger att det funkade. Feng Shui är riktigt kul och intressant. Det är dessutom skönt att göra sig av med saker som ändå inte kommer till användning.

Jag ska åka upp och hjälpa henne inom en snar framtid igen. =)
Nu tänker jag bädda ner mig i soffan och kika på Alex som spelar tv spel...sover nog rätt snart. ;-) Men nu vet ni varför jag uppdaterat dåligt idag iaf.

P.s Jessica jag tänker på dig idag....jag hoppas det går bra för dig denna vecka, håller tummarna och ringer imorrn!!

Publicerad: klockan 00:09:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0