Söndag..

Vi vaknade imorse av två vilda busar, dom var som två studsbollar i sängen. Och vi var båda rätt trötta..Alex drog på jobbet och barnen och jag låg kvar i sängen och kollade på Amigo. Eller låg och låg, dom dansade mest och brottades. =)

Så nu har vi varit vaken en stund här och funderar på vad vi ska hitta på idag?! Kanske vi går ut en sväng och åker pulka..vi måste först kolla läget på Tindra, hon är så hostig och förkyld, vill inte att hon ska bli sjuk igen.

Idag blir det nog rester från igår till lunch, gott med kinamat! Barnen gillar det skarpt oxå.

Sedan är det lite smått att plocka inne, skulle behöva rensa ur lite bland alla papper, tråkigt men rätt skönt att få gjort. Ska sälja lite gamla kläder på Tradera oxå, så det skulle jag behövt fixa med oxå.

Vad gör ni andra denna söndag?

Lägger in en bild på hallontårtan vi gjorde iordning igår... =)



Publicerad: klockan 12:18:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:31:21.
Postat av: frida
gott med tårta!

sv: ja men vissyt gör man? så jäkla underbart!
Postad: klockan 12:40:40.
Postat av: natta
oj va hemskt :(

*kramar om

jaa men skönhets salong skulle vara helt underbart, har du nån utbildning gumman?
Postad: klockan 13:20:22.
Postat av: frida
jaa de låter ju sjukt underbart!! :) Våren e ju med härlig som sagt, man känner ju att det ärsommar snart då :)



idag ska jag nog inte göra mycket, ,får se vad som dyker upp. själver? :D
Postad: klockan 13:40:43.
Postat av: frida
okej det är ju nice :)

men åååh! jag verkligen underbart ;D;D typ när man kan börja gå i tunnare jackor, alla nya skor, jeans aha :D
Postad: klockan 13:55:36.
Postat av: natta
men sluta nu! haah det är ju det jag också vill! :)

soul mates? haha
Postad: klockan 14:55:21.
Postat av: frida
hah! men eller hur, jag blev ju hur sugen som helst på alla vårgrejer nu när vi prata om det :) . Ja precis, man känner faktiskt våren i luften. DEt är ju ändå bara någon månad kvar nu :)
Postad: klockan 14:55:27.
Postat av: Amanda
Kom med lite tårta så ska jag se vad jag kan göra åt tvättpåsen;)
Postad: klockan 16:09:43.
Postat av: Amanda
ja just ja.. Bäst du börjar springa;)
Postad: klockan 16:43:19.
Postat av: Martina & Goa
SÅ KLART att vi ska komma förbi någon dag! Goa tjatar :0)

Jag hoppas att jag kommer att vara piggare till veckan... KRAM
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0