Ut och Gå?
Är det nån fler än jag som verkligen tycker det är tråkigt att gå ut och gå ensam?! Fy bubblan...det suger rent utav! Har man sällskap så är det en helt annan femma, då kan man gå och prata och då är det juh trevligt. Men alla runt omkring mig tycker att jag ska ut och gå nu när jag är så trött, det hjälper, dom lovar. Det är inte så att jag misstror dom, men jag orkar inte...Okej??

Sluta nu...jag skaaaaaa ut och gå....nån dag...framöver... 

Snart ska jag skjutsa Alex på jobbet och sedan ska jag iväg på Birsta med min kusin och kusinbarn Wilmer.. sötaste!


Publicerad: klockan 10:30:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:29:48.
Postat av: binded magazine
Var med från starten och följ Sveriges blivande största bloggtidning via bloglovin! =D
Postad: klockan 12:00:41.
Postat av: Amanda
Du ska börja träna din lilla latmask!
Postad: klockan 12:06:27.
Postat av: Amanda
haha.. Han är inte jobbig.. han är peppig;) Därför ska jag peppa dig också!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0