Valentins dag
och här har jag fastnat. Barnen leker för fullt och jag har en fruktansvärd huvudvärk idag. Icke kul!

Snart slutar Alex jobbet oxå, 20 minuter kvar endast..tur för jag är hungrig! Jag tror vi slår på stort idag, vi myser till med lite kinamat..mums..

Jag har suttit och surrat med mamsen och fått en massa tips på hur man släktforskar, det är så intressant att få läsa om sina förfäder.

Så vad gör ni andra denna alla hjärtans dag?

Publicerad: klockan 17:55:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:56:17.
Postat av: natta
ha en toppen kväll med familjen söt header :)
Postad: klockan 17:58:01.
Postat av: Amanda
Vem är tommy egentligen?:P
Postad: klockan 17:58:58.
Postat av: natta
sv: tack, aa jag vet :(
Postad: klockan 18:54:17.
Postat av: natta
sv: aa jag hoppas det..

gud så läskigt gick nyss in på facebook och såg att en tjej som jag "kände till" har dött alla bara dör :(
Postad: klockan 19:14:30.
Postat av: anaaaas dagbok ♥ ♥
Mysig blogg du har! Låter riktigt gott med kinamat, det är min favorit! :)
Postad: klockan 21:25:01.
Postat av: natta
jo tack fast jag är helt stäld utav det där.

hur har du det?
Postad: klockan 21:38:50.
Postat av: natta
aaa jag kände inte henne men endå :/ tråkigt sånt där ska höra och se vad som hände henne..

Åh härligt det ska man göra :)

vad ser du på? melodi?
Postad: klockan 21:45:10.
Postat av: natta
aaa samma här gillar att se på eurovision :) då ser man ju alla som är med från olika länder det är kul.

jag jobbar.. mindre kul
Postad: klockan 21:55:56.
Postat av: Amanda
hahahahahaa:D
Postad: klockan 22:10:14.
Postat av: natta
som receptionist på ett hotell, själv?
Postad: klockan 22:22:03.
Postat av: natta
jaha okej får man fråga varför?
Postad: klockan 22:29:43.
Postat av: Amanda
Du får väl kika in nu! :D
Postad: klockan 22:48:17.
Postat av: Amanda
Du kan få en tvättpåse om du kommer in till mig ;)
Postad: klockan 00:38:40.
Postat av: sara
kul med släktforskning :-) spännande att se om man har några kungar eller nåt i släkten, eller kanske mördare o andra hemska människor.. :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0