With a smell of Raspberry...

Vad har jag gjort sen sist? Jag har pratat med Underbara Jessica i telefonen, jag har bakat sockerkaka, läst min familjelivstidning, jag har duschat, och sedan inte mycket mer.

Barnen har varit duktiga och burit upp alla sina leksaker ifrån vardagsrummet så det är dags att jag sätter igång med städandet, om jag ska hinna med mig idag.

Ont i tjejmagen har jag idag oxå..uff orkar inte röra mig på grund av det! AJ!!!

Fick nyss ett samtal från Phone House om att jag fick välja 2 telefonnummer som jag får ringa (utan öppningsavgift), smsa, mmsa osv i 3 månader helt GRATIS! Sånt gillar man juh förstås..



Publicerad: klockan 14:57:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0