17 januari - Nu är han 5 år.
Äntligen är prinsen 5 år.. och vilken dag vi hade igår. Presenter och tårta.
Jag bakade bullar och sedan städade vi hela huset vilket ledde till att vi verkligen inte hann med oss igår. Jag hann inte blogga och alla var här sent till ca 22.

Såg Let´s Dance igår och jag måste säga att Laila är imponerande, hon är sjukt duktig juh. =)

Jag har precis städat undan efter gårdagens kalas och ikväll kommer farmor och Fredrika för att fira Adrian.

Han fick lite av varje igår:

Av oss: Trollerilåda (vi har numera en riktig trollkarl i huset som Adrian säger), Lego, Xbox spel, kläder och en morgonrock som han önskat sig länge. =)

Mormor m. fam. : Pengar (vilket han troligen kommer köpa en Ben10 bil för) ;-)

Farfar & Ingrid: Spiderman gubbar och en flöjt.

Morfar m. fam. : Pysselbok, pennor, strumpor, täckbyxor, pussel.

Han var en glad kille och idag när han vaknade sa han : "Mamma, jag är fortfarande 5 år!" =)

Just ja måste juh bara ta med trolleritricket han gjorde på mig igår morse. Här kommer konversationen:
Adrian : -Mamma ska jag trolla så att du somnar?
Trött mamma: - Jaaa gör det...
Adrian: - Okej, Hokus Pokus Fillijokus...
Varpå jag blundar..
Adrian till sig själv.. : - Wooow..Coolt..det var nog det bästa trolleritricket!

Hahaha...gissa om man skrattade inombords... ? =)

Publicerad: klockan 14:45:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:22:34.
Postat av: Amanda
Lillkillen! när kommer det en till?;)
Postad: klockan 16:21:24.
Postat av: Sis
Nu har jag hittat hit också! Grattis till ponken!!! =)



Kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0