21 Januari - Onsdag
Nu är man hemma efter lite besök på sjukhuset, jag har äntligen fått tag på bra läkare. Verkligen superduktig och hon lyssnar noga på det man säger. Önskar det fanns fler sånna läkare.

Var in på jobbet en sväng och pratade med Johanna, så kul att träffa dig igen gumman! Fick tips på vita korgar på Jysk, köpte 4 st till hatthyllan sedan var dem slut så nu söker jag efter mellanstora vita korgar till skohyllan. =) Tips mottages tacksamt!

Alex och Adrian är på bamsegympa och jag är hemma med Tindra, hon är helt slut stackarn så vi ska snart lägga oss så hon kanske får somna igen.

Har ni lyssnat på Britneys nya skiva? Den är kalasbra... =)


Publicerad: klockan 17:49:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:14:06.
Postat av: Amanda
journalister är läskiga! gick det bra hos läkaren?
Postad: klockan 18:36:13.
Postat av: Amanda
Lika bra att ta det lugnt tills det har blivit bättre! :)
Postad: klockan 22:20:24.
Postat av: Amanda
Läskig?! kallar du mig läskig?!?!?!.. vilken komplmang:D
Postad: klockan 09:13:48.
Postat av: Johanna
de var riktigt kul att träffa dig också gumman!! Saknar dig på jobbet :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0