6 januari - Han är ett geni
i en liten kropp Adrian. Han är smart och alldeles vettig..tänk att jag kunde bidra till det. ;-) Han sitter och spelar tv-spel och tänker på saker som jag skulle haft svårt att fatta. Tindra visar sin talang inom konstens alla ramar, hon målar och målar..hon är duktig. Den nya Bengt Lindström. =)

Jag ska ta och göra mig klar och åka iväg med Adrian till Albin. Sedan ska vi hämta ut lite medecin åt Tindra på apoteket, annars blir det en lugn dag. Tindra är inte så pigg idag, tror hon fått feber. Imorse när jag kom ner låg hon i fosterställning på golvet och sov.

Nu ska jag sätta lite fart här...


Fråga mig inte vad Adrian får för sig men det är mycket grimaserande på bilderna nu...
Mina fina familj <3


Publicerad: klockan 12:31:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:01:28.
Postat av: Daniel
Vilken lovely familj! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0