8 januari - Tidig morgon.

Vi hade det supermysigt igår kväll, jag låg och läste 2 sagor för barnen och sedan lade vi oss och sov på en gång, även jag somnade till. Tindra somnade kl 19.30 och Adrian somnade kl 20.00...tidigaste kvällen på länge! Jag var superglad, för det betyder att även jag och maken kom i säng i rätt bra tid, plus att vi hann sitta och mysa tillsammans innan vi skulle sova.
Jag hade som vanligt väldigt svårt att somna, men A var så söt och sa att han minsann skulle ligga vaken och se så jag somnade innan han somnade, så jag slapp ligga vaken ensam. Min älskling <3

Nu på morgonen vaknade Tindra vid 7.20 så jag låg och myste med henne innan jag klev upp och hämtade kläder. Vi har haft en lugn morgon, ätit frukost i lugn och ro. A tog barnen till dagis och jag kände mig så lugn i kroppen när dom åkte. Annars brukar jag vara så stressad att det gör ont i magen, men inte idag.

Så vad ska jag göra idag då?
*Jag ska faktiskt försöka få nån timmes sömn till nu.
*Sedan ska jag försöka sätta igång med trappan och the final touch.
*En promenad kommer det bli.
*Jag hoppas jag ska hinna börja med att måla hallmöblerna oxå.
*Vika tvätt och tvätta

Vad händer för alla andra idag?



Publicerad: klockan 09:07:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0