Äntligen klar..
idag har jag varit iväg och gjort lite ärenden. Dels har jag delat ut dom sista inbjudningskorten till Addes kalas, sedan förbi på barnens hus och köpt lite saker till kalaset, men så kom jag på en annan idé för en stund sedan så nu ska jag prata med Alex om det och sedan får vi se vad som händer. =)

Så nu tänkte jag ta itu med nästa sak, jag tänker sätta igång igen med garaget och sedan ska jag handla mat och hämta hem mina goa barn.

Vi klev upp klockan 8 imorse och hade en supermysig, lugn morgon. Adrian duschade och sedan satt han och myste i sin nya morgonrock och så åt vi frukost HELA familjen tillsammans....Mysig start på dagen! =)

Dags att sätta igång igen nu om man ska hinna med sig här hemma.
Ciao!

Publicerad: klockan 12:22:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0