Dålig uppdatering..
..men jag har en superbra ursäkt. Våran trapp är färdigmålad! Hurray! Det tog sin lilla tid men nu är det snart klart. Nu ska vi bara betsa trappstegen och knåpa bort tejpen så är den superfin sedan. Den är verkligen fin.

Ska ta och plundra granen och slänga ut den sen, den barrar något så fruktansvärt just nu, så kul är det inte att dammsuga varje dag. ;-) Men resten av julsakerna gruvar jag mig lite för att ta bort..så fint juh. Det är så mysigt med adventsljusstakarna i fönstret. Jag får ta och köpa fönsterlampor istället, hmm..nej just ja vi ska juh inte handla förrän i mars igen och då är det snart vår. Svårt det är att inte köpa en massa saker. Fast det har fört en del gott med sig för då tog jag tag i trappen istället och när maken kom hem och såg mig måla så blev han så glad och sugen själv. Så innan jag hann blinka så satt han bredvid mig och målade han med.

Nu ska jag gå och hjälpa honom igen...vi ses senare... Kram!

Publicerad: klockan 21:21:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:58:23.
Postat av: MoA
God fortsättning på er!!!



Vad ni grejar o donar men kul är det o läsa.

Smart med ett köstopp! Bättre klirr i plånkan då och mera till senare =)



Kraaaaam
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0