Det verkar som att...
..vi blir några stycken den sista hemma hos oss! =) Det kommer bli superskojj, börjar känna mig på G.

Nu har jag & Martina bestämt oss för att det blir lite shopping på onsdag..mitt köpstopp börjar mer eller mindre bli upphävt! Gick inte så superbra för oss... ;-)

Ska även fixa håret i veckan, får se om det blir lördag eller om det blir tidigare...Min brors flickvän utbildar sig till frisör så hon ska få göra mig fin!

Funderar oxå på att ta en massage när jag åkt upp med barnen till farmor i helgen, det vore inte så tokigt faktiskt.

Vad ska ni ha för er till helgen?

Förresten, Amanda, hur går det...ses vi den sista hos oss eller? ;-)

Publicerad: klockan 19:35:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:00:13.
Postat av: Amanda
eftersom att jag knappt var född när detta utspelade sig vill jag yrka på TVÅ paket!



Vi, jag och nakna kocken, tackar hjärtligast för inbjudan. Men han ska spela curling och jag ska jobba :( Vi får helt enkelt röva bort er någon gån när ni minst anar det istället, Ok? ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0