Hej 2009...
Första dagen på 2009 och vilken dag. Vi har äntligen kommit hem till oss igen. Så skönt att få komma hem och packa upp innan man dimper ner i soffan helt slut efter gårdagen. Vi sköt raketer och när barnen ledsnat och gått in för att det var så kallt så stod jag och Alex och Lina och sköt upp dom sista raketerna. Barnsligt? Ja...men kul..ändå.

Vi hade som sagt supertrevligt igår, sjöng Lips och lekte med barnen. En lugn med skön nyårsafton med andra ord. Klockan 24.00 stod vi ute och skålade i champagne...Ring klocka Ring hörde vi ut ända från vardagsrummet...

Barnen har lite svårt att somna nu ikväll, inte så konstigt kanske eftersom vi blev lite väl sen hem..har varit hemma i ca 1 timme.

Lägger in lite bilder sedan ska vi nog gå och sussa sängen. Gott Nytt År allihopa!


Freddan innan hon åkte till sin pappa för mer nyårsfirande...Jag fick äran att fixa hennes hår.


Min vackra make...


Anton & Adrian... Dom tuffa agenterna...


Det small rätt bra ett tag...


Glada och nöjda föräldrar..


Tindra och pappa...




Publicerad: klockan 23:01:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0