Helg..
Så skönt med helg igen. Fast det känns som om det är helg mer eller mindre varje dag nu. ;-) Ska bli skönt när veckan kommer och det blir lite mer vardag igen, men det har varit superskönt med jullov. Vi har umgåtts så mycket vi kunnat och njutit av all ledig tid tillsammans.

Vi tömde en massa saker från barnens rum och vinden idag, sedan drog vi iväg med hela lasset till fyndlagret och åkte därifrån med 700 kr. Rätt bra med tanke på att det var saker vi i princip skulle slängt annars. =) Sedan åkte vi och fixade med sjukintygen och in på affären en sväng och handlade mat.

Middagen blev Tacos, vi hjälptes åt hela familjen och det var så mysigt att stå och prata och laga mat. Efter middagen gick jag upp och städade ur barnens rum rejält. Bort med gamla trasiga leksaker, och sen fick jag helt plötsligt plats med en massa nytt som dom fick nu i jul. Det var rätt skönt att sätta sig ner i soffan nu och lägga upp benen och bara slappa.

Nu ska jag kika lite på leksaker till Adrian, han fyller snart 5 år, våran stora kille!! =) 14 dagar kvar till hans stora dag. Då blir det kalas och en massa besök skulle jag tro.





Publicerad: klockan 20:40:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0