If i were you i would have kill myself!
Jag är fruktansvärt arg och less på försäkringskassan...dom är såå jobbiga. Det har nu gått 7 veckor sedan dom fick in mina papper om 4 vård av barn dagar...!! 49 dagar alltså och ännu har dom inte kunnat besluta ärendet. Vad gör dom på jobbet, spelar kort?

Och nu ska dom tydligen börja bestämma om diagnosen på mitt barn, trots intyg och allt från dagis. Jag berättade för barnens dagisfröken eftersom det var dem som sa att jag var tvungen att vara hemma 4 dagar med dom. Hon blev helt chockad, tyckte det var konstigt och undrade vad dom egentligen har för sig?! Okej allt kanske inte hänger på 4 dagar men det är juh mina pengar...eller hur!?

Återkommer om detta då det gått 5 månader... ;-)



Botten : Försäkringskassans popularitet dalar....


Publicerad: klockan 16:25:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0