Kom hit!
Hör jag min man säga med bestämd ton...undrar vad han vill?
Så ligger han här på soffan i sin ensamhet och undrar varför jag inte kan sitta här med honom. Jag har nämligen suttit i köket och surfat, orkade inte dra mig in i vardagsrummet. Så nu ligger han här med en bedjande röst "kom hit, sitt hos mig"....

Jag känner hur läpparna spricker upp i ett leende...och jag frågar..."Saknar du mig här nu?"

Jag behöver nog inte berätta vad han svarade för nu sitter jag här bredvid min gubbe och myser. Ska strax hoppa in i duschen innan vi går och lägger oss.

Hoppas ni haft en härlig kväll ni oxå.
Sov Gott...det hoppas jag att jag ska få göra.

Publicerad: klockan 23:49:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0