Köpstopp..
Jag och maken har kommit på en konstig ide..eller jag kläckte den och maken tyckte det lät spännande. Vi ska ha totalt köpstopp under januari och februari månad. Vilket innebär att vi endast får köpa det som behövs, inga kläder, inget smink, inga tidningar...bara nödvändigt som mat och sånt. Kommer nog bli riktigt svårt! Vi är juh lite halvt köpgalna, så köket kommer nog ligga i pause nu under dessa månader. Om vi kan lyckas hålla det vill säga!?

Bara tiden kan visa!! Nu blir det till att hitta på andra saker att göra tillsammans med barnen och varandra. Men det kan man behöva ibland en pause från all onödigt man köper på sig. Tror jag ska passa på att rensa bort en massa gammalt som inte används under denna tid.

Håll utkik så får vi se hur detta går...idag och imorgon har gubben matlåda...vi som varit dåliga på detta. Han har oftast köpt hämtmat och sånt men nu är det slut på det. Nu är det goda matlådor som gäller.

Häng med oss och se hur detta går...

Dags att hamstra???


Publicerad: klockan 23:44:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0