Mätta och belåtna..
är vi nu hemma. Först bjöds det på smörgåstårta hos pappa, sedan blev det kladdkaka, grädde och hallon. Det fanns även rulltårta, så vi var som sagt mätta när vi åkte hemåt. Inte helt fel en måndag. =) Min bror fick lite presenter, bland annat nya monopol och det var vi såklart tvungna att testa. Så jag, Emil och Alex satte oss och började spela, vi försökte spela fult emellanåt. Men det var iaf jätteroligt.

Nu kommer man snart sussa rätt bra här skulle jag tro för jag är supertrött. Somnade sent inatt och har hållt igång hela långa dagen, så det ska bli skönt att få lägga sig och vila.

Imorgon ska jag iväg och träffa min handledare på rehab, lite smått nervös är jag faktiskt. Jag hoppas att hon inte ska säga det jag tror hon tänker säga. Jag är urdålig på att framföra mina åsikter och det kanske jag måste göra.
Sedan hörde Martina av sig imorse och undrade om jag ville komma hem till henne imorgon på fika, jätteroligt! =)



Publicerad: klockan 21:31:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0