Mia sanningen om Gömda!
Ligger i sängen och läser sanningen om gömda. Den är spännande.

Jag har betsat klart trappan!! Hör ni det...den är klar! Nu ska det lackas trappsteg 2 omgångar och sedan kommer bilder, dock ska lacken torka i 16 timmar varje gång så bilderna kommer tidigast fredag. Om jag kan hålla mig tills dess?! Den är superfin, i love it.

Nu ska jag ta min medicin, mår fruktansvärt illa, blää...sedan ska jag krypa upp i sängen och lägga mig under mitt varma täcke med boken igen.


Stumpan en trött badare... =)

P.s om ni tycker jag lägger ut lite kort på Adrian så är det bara pga att han är lite bildskygg just nu. Det går i perioder. =)


Publicerad: klockan 23:28:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:32:03.
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com
JA DET VAR HELT SJUKT DET DÄR PROGRAMMET. MAN BLIR SÅ ARG PÅ SÅDANA MÄNNISKOR!!



VILKET SÖT LITEN BADARTJEJ DU HAR =)



www.gotteochvi.com
Postad: klockan 21:46:49.
Postat av: Amanda
du är inte så dålig på att uppdatera själv, damen!:D
Postad: klockan 14:48:06.
Postat av: Marie
Hej gumman!

Bra att du fick klart trappen sådär ett år efter att ni började ;P

Men bättre sent än aldrig va?

Blev säkert grymt bra! Är ju nyfiken på hur det nya köket ser ut också.



Ha det fint!

puss
Postad: klockan 16:25:59.
Postat av: Kicki
Hon ser ut precis som du! Å, så söt (en välgömd komplimang till dg finns gömt i den meningen..)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0