Slutkalasat..
nu har alla gått hem och kalaset är slut för denna gång, tror vi är rätt slut allihopa för denna gång.
Det kom 8 barn med föräldrar, ibörjan var det såklart rätt spänt och mest bara jobbigt men emot slutet tyckte jag det var supertrevligt. Ni vet när man gjort allt man "måste" göra under kalaset och kan sätta sig och prata lite mer med föräldrarna.

Vi hade fiskedamm och barnen tyckte juh såklart det var roligt. Så himla skoj att se när barnen leker, dom har så roligt ihop, allihopa!

Nu ska vi fundera på middag här, jag hoppas magen inte tänker bråka med mig ikväll igen för då blir det akuten och där vill jag inte tillbringa kvällen!


Publicerad: klockan 15:46:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:54:40.
Postat av: Amanda
Hur gick kalaset?:D Någon tårta över?
Postad: klockan 18:04:52.
Postat av: Amanda
SÅ gott! natuligtvis:D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0