Sovmorgon..
 och min läkare ringde, jag blev sjukskriven en månad till...suck...börjar kännas jobbigt att vara hemma nu, men ändå skönt att slippa panikångesten. Tur att man har vännerna som drar iväg en på lite fika och luncher.
Skulle ha lunchat med Jessica idag men det blev inställt, så trist...miss u honey! ;-)

Idag händer inte mycket, funderar på en promenad, jag har träningsvärk i rumpa, lår, mage och rygg idag och det är juh helt underbart för då vet man att man lyckats göra lite nytta i kroppen.

Ska städa lite här hemma och förbereda inför kalaset på söndag.. Adrian längtar som aldrig förr, hans första riktiga kalas med sina bästa kompisar! =)

Och söta Amanda gör så fina kläder, den tjejen har skills!

Nej dags att äta något..typ frukost..

Publicerad: klockan 11:08:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:17:00.
Postat av: Anonym
va skönt iaf att du vet att du inte behöver jobba, annars lär du ju stressa upp dig över att du vet att du måste och så blir de bara värre.

Postad: klockan 18:17:54.
Postat av: Anonym
de va alltså jag som skrev men namnet försvann?
Postad: klockan 18:18:34.
Postat av: Anonym
men va fan... SARA
Postad: klockan 19:31:31.
Postat av: Amanda
Tack för den fina länken!!!:D Det har varit ganska mycket folk nu på slutet, så man överlever.. Jag vill också veta vad det är för överraskning!:D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0