Vad har jag gjort idag?

Idag var jag iväg på möte, 2 hela timmar tog det. Lång tid, men det gick bra och det är huvudsaken.
Jag håller på att fundera på vad jag vill göra framöver, vad vill jag syssla med? Det är så mycket.

Åkte hemåt  och satte igång med att rensa ur i garaget, det blir nog till att fortsätta med det imorgon. Sedan har jag varit till grannen och fixat med kvitton för vår nya kyl och frys så nu får vi lite pengar för den snart, tar ut ifrån vår inre rep. fond. Så jag har mest fixat en massa måsten idag, åkt runt och grejjat och suttit i telefonen osv. =)

Nu ska jag gå upp och lägga mig och mysa med våran stora son, den 16/1 fyller han 5 år! =) Tindra sussar gott men har vaknat till med jätteond hals, huga lillstumpan, hoppas hon får sova nu.



Publicerad: klockan 20:03:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0